Menegangkan dan meremajakan kulit dengan myolifting

Terdapat banyak kaedah yang berbeza dalam kosmetik yang mempunyai kesan positif pada tubuh manusia. Myolifting adalah teknik unik yang membolehkan anda memulihkan warna kulit, menghilangkan kedutan dan mengurangkan dengan ketara kesan selulit pada kawasan bermasalah badan. Mari kita bincangkan tentang apakah prosedur ini, apakah prinsip asas bagaimana ia berfungsi, dan apakah hasil yang boleh diperolehi dengan bantuannya.

Petunjuk untuk

Miolifting adalah teknik yang sangat serba boleh. Penggunaannya mempunyai kesan positif pada hampir seluruh tubuh manusia. Ulasan pakar mengenai prosedur sedemikian mengandungi maklumat yang sesuai:

  • ubah bentuk kulit yang berkaitan dengan usia, pembentukan bintik-bintik kendur, kontur muka terapung;
  • Selulit pada paha dan punggung;
  • Kehilangan nada payudara (dan untuk pencegahan);
  • Jerawat dan jeragat serta tanda selepas itu;
  • Bengkak muka dan bahagian individu badan;
  • peningkatan kekeringan atau kulit berminyak;
  • Pigmentasi berkaitan usia.

Terutamanya, teknik ini digunakan untuk meremajakan dan membetulkan kulit wajah.

Ini adalah bagaimana proses itu berfungsi

Bagaimanakah myolifting menyelesaikan pelbagai masalah? Prinsip asas kesan adalah berdasarkan kesan arus elektrik. Denyutan yang dihantar melalui elektrod khas bertindak pada hujung saraf otot, memaksa mereka mengecut dengan lebih aktif. Ini memberikan nada yang diperlukan dan dengan itu peremajaan kulit.

Prosedur Myolifting untuk Foto Peremajaan 1

Myolifting merangsang pergerakan limfa, pengeluaran kolagen, pemulihan dan pembaharuan lebih cepat sel-sel yang lemah, serta ketepuan tisu kulit dengan oksigen yang diperlukan dan penyingkiran toksin terkumpul dan pelbagai toksin dari badan, antara lain. Aliran prosedur memberikan kesan paling sensitif pada kawasan masalah.

Langkah-langkah utama prosedur

Mari kita ketahui dengan tepat bagaimana myolifting dilakukan. Prosedur itu sendiri tidak menyakitkan, ulasan pesakit mengesahkan fakta ini, hanya sedikit kehangatan yang dirasakan semasa pendedahan.

Untuk mencapai hasil yang diinginkan, disyorkan untuk melengkapkan kursus kira-kira 10 prosedur. Bilangan acara yang tepat untuk setiap pelanggan individu hanya boleh ditentukan oleh pakar, menjalankan pemeriksaan peribadi dan menentukan kerumitan masalah sedia ada.

Sebelum prosedur, kulit dirawat dengan komposisi khas yang memudahkan impuls elektrik menembusi jauh ke dalam kulit. Selain itu, ia mengandungi banyak komponen berguna, termasuk kolagen, oksigen, dan semua jenis vitamin.

Selepas kawasan kulit yang bermasalah telah dirawat, fasa utama bermula. Miolifting dijalankan dengan peranti khas yang mempunyai dua fungsi utama iaitu satu automatik dan satu lagi manual. Untuk operasi yang lebih tepat, peranti ini dilengkapi dengan beberapa tetapan tambahan, penyesuaian yang menyumbang kepada penciptaan kesan individu terhadap masalah.

Elektrod diletakkan pada otot di kawasan masalah dan mula menghantar impuls dengan kekuatan tertentu. Kesan berlaku pada lapisan dangkal dan dalam dermis, yang memberikan kesan jangka panjang dan ketara yang boleh dinilai kira-kira 2 minggu selepas sesi pertama.

Prosedur Myolifting untuk Foto Peremajaan 2

Tiada fasa pemulihan selepas myolifting. Pesakit boleh meninggalkan klinik dengan segera dan kembali ke kehidupan seharian. Satu-satunya tanda yang mungkin bagi sesi baru-baru ini ialah kulit kemerahan sedikit kerana sensitivitinya yang tinggi.

Kontraindikasi

Dalam sesetengah kes, mengangkat haiwan peliharaan adalah kontraindikasi. Sebelum sesi, pastikan anda bercakap dengan pakar untuk menentukan kemungkinan teknik ini untuk anda. Larangan prosedur biasanya dikenakan jika:

  • Tempoh kehamilan dan penyusuan susu ibu;
  • gangguan saraf dan penyakit mental;
  • proses keradangan dan purulen pada permukaan kulit di kawasan yang akan dirawat;
  • Penyakit jantung dan sistem vaskular;
  • Onkologi;
  • kehadiran benang emas dalam kulit;
  • kehadiran perentak jantung tertanam dan peranti lain dengan kesan yang sama.

Myolifting ialah kaedah yang selamat dan berkesan untuk meningkatkan keanjalan kulit dan menghapuskan pelbagai perubahan berkaitan usia. Prosedur ini melibatkan memukul kawasan masalah muka atau badan dengan nadi elektrik yang dihantar oleh elektrod khas. Tenaga ini bertindak pada hujung saraf dan merangsang permulaan proses peremajaan dan penjanaan semula dalaman.